A legalja: Az Origo nagy örömmel jelentette be a Tények különkiadásának sikerét

Ami a buszbalesetről szólt…

 

A tegnapi nap aligha nevezhető sikeresnek az Origo szempontjából. A kormányszócső kritikán aluli tevékenysége méltóan fémjelezte a portál entitását.

A Médiatanács tegnap délben ült össze, hogy megtárgyalja az RTL Klub 30 százalékos tulajdonszerzési kérelmét a Central médiacsoportban, ami többek között a 24.hu kiadója is. Az Origó azonban – látnoki módon –  már 11:35-kor ezzel a címmel jelentetett meg egy cikket:

 

Azaz a délben kezdődő tanácskozás előtt félórával már tudták a döntést. Aztán javították, amolyan origos-nemzeti együttműködéses szófordulattal:

“Várhatóan nem kapott engedélyt …”

 

 

Egy magára valamit is adó hírportál efféle szarvashibát egyrészt nem követ el – vagy ha mégis, azt nem fejeli meg rövid időn belül egy jó vaskos bunkósággal is. Pártunk és kormányunk legfőbb hírkanálisát azonban nem ilyen fából faragták. Ők bizony ebbe is keményen beleálltak.

Néhány óra elteltével ugyanis diadalmasan jelentették be:

Sikeres volt a Tények különkiadása

Sokan nézték a busztragédiával foglalkozó különkiadást, 18-59-ben, míg együtt ment az Éjjel-nappal Budapesttel, verte nézettségben.

 

Ehhez aligha lehet bármit is hozzáfűzni…

 

Baranya.ma

Ajánlat

Töltse ki Ön is!

Ajánlat

Close
%d blogger ezt szereti: