Jogokat sért a Vajna-tévé plakátja

 

Polyák Gábor nyilatkozata alapján versenyjogokat sért a magát dicsőítő TV2 híradóját reklámozó plakát.

„Magyarország legjobb híradója” – Ilyen címmel hirdeti a Fidesz kormány az akár sajátjának is nevezhető híradóját, a TV2 csatornán, ami köztudottan Andy Vajna filmproducer tulajdonában van. Pécs város több pontján is felfedezhető a plakát, melynek arcai az RTL Klub-ot váltó televíziós műsorvezetők, Marsi Anikó és Gönczi Gábor.

A PTE oktatója, a Mérték Médiaelemző Műhely vezetője, Polyák Gábor szerint versenyjogokat sértett meg ezzel a csatorna, hiszen mindig konkrét termékek, szolgáltatások között kell fennállnia, és mérhető, számszerű eredményeken alapulnia. Magukat minél jobb színben feltüntetendő híradó állíthatja a kijelentésüket, ám ezt nézettségi adatokkal kell igazolni, ez pedig egy híradó esetén nehéz, aligha egyértelműen dönthető el melyik a jobb vagy rosszabb, ugyanis nem a nézettségen múlik.

A „legjobb”, „ha mindent tudni akar” szlogennel csalogatja a nézőit. Nehezen lehet hinni ezeknek a szavaknak, hiszen nem egy-kettő hibájuk volt már. Aktuálisnak már nem mondható, de hatalmas port kavaró ferdítés volt a Vona Gábor szexualitását bemocskoló kivágott jelenet és a Terry Blackkel készült ominózus kép.

 

Fehér Tímea

Ajánlat

Töltse ki Ön is!

Ajánlat

Close
%d blogger ezt szereti: